Pentru vânzările online, limbajul contează mai mult decât ne dăm seama. Atunci când un client accesează un site într-o limbă pe care nu o înțelege complet, șansele să finalizeze o achiziție scad dramatic. Datele Nimdzi arată că 9 din 10 utilizatori globali vor ignora produsul tău dacă nu este disponibil în limba lor nativă. Localizarea produselor în limba nativă a pieței țintă este cheia succesului în vânzările online.
Mai multe rapoarte estimează că veniturile globale din vânzările online pentru 2022 au depășit pragul de 5 trilioane de dolari, ceea ce reprezintă o creștere anuală de două cifre. Până în 2025, este de așteptat să depășească 7 trilioane de dolari.
Chiar și așa, niciuna dintre aceste realizări nu va conta dacă nu incluzi limba nativă a potențialilor clienți pentru vânzările din mediul online. Tendința scoate la iveală importanța localizării produselor și a serviciilor pentru piețele țintă.